Pezz
Last Activity:
Feb 28, 2013
Joined:
Jan 12, 2009
Messages:
987
Material Points:
255
Local Time:
7:31 PM
Total Ratings:
90

Post Ratings

Received: Given:
Like 90 158
Dislike 0 0
Rude 0 0
Agree 0 0
Disagree 0 0
Informative 0 0
Useful 0 0
Creative 0 0
Birthday:
May 9, 1988 (Age: 36)
Location:
If I'm online, then I'm probably in front of the c
Occupation:
to get a new one :P

Pezz

Kingdom Keeper, 36, from If I'm online, then I'm probably in front of the c

Pezz was last seen:
Feb 28, 2013
    1. Garxena
      Garxena
      CMV = cosplay music video. ^^
    2. Stardust
      Stardust
      LOL aw xD nahh, it was more like "We made a wiki? What wiki? Maybe if I go along with this he'll link me and I'll be like OH YEAH THAT WIKI" lololol
    3. Garxena
      Garxena
      She came back to the site for my Final Fantasy and Harry Potter RPs. She went through a bunch of crap, as did I (but I stayed on here 'cause people love me and I love them). She's not on here very often but she still comes on.
      I'm headed to bed. Be back tomorrow whilst I script a CMV. <3
    4. Garxena
      Garxena
      He's in my Final Fantasy thread and I'm in most (or all) of his threads.
    5. Boy Wonder
      Boy Wonder
      Or do both! Even a third one! Though I'd start with one and see if you stick around first.
      I've used Rubira for several RPs xD I loved her.
    6. Stardust
      Stardust
      LOL it's okay, we had spoken before so I thought I'd just been forgetting things. xD I was a little confused about that wiki lolol. It's all good though.
    7. Garxena
      Garxena
      Jack wouldn't let the basilisk roam freely! He'd tie a bow on it for me and leave a note with what it likes to eat and sleep on. <3
    8. Garxena
      Garxena
      I think I can live with that. ^^
    9. Boy Wonder
      Boy Wonder
      Same here.
      Oh, quite a few.
      My current ones are a Final Fantasy XIII one, Supernatural (the show), X-Men, Justice League, and a Pokemon one. Though I've been neglecting them a bit.
      I'm also throwing ideas around for a Power Ranger one and an original one. i've had a few in the past, though.
    10. Garxena
      Garxena
      You should be!!! >D Nah! I'm a good Headmaster. <3 I've only had to do one thing so far as Headmaster. You should be frightened of my Slytherin. He even scares me!
    11. Boy Wonder
      Boy Wonder
      Haha yeah. Starseeker hasn't been seen since Laifel.
    12. Boy Wonder
      Boy Wonder
      Oh I know Stardust, I just can't remember you knowing her lol
    13. Stardust
      Stardust
      B'aww, well I hope he feels better =]. Sounds like that will be fun.
    14. Garxena
      Garxena
      The Chamber of Secrets is my favorite!! : D And I thought it would be appropriate for the baddies. Basilisks are easy to breed, ya know. >3
      And the head of Hogwarts is me! >D lol Hogwarts has a Headmaster right now; he's been there for three years and is very Dumbledore-like, and he replaced a rather strict Headmistress.
    15. Stardust
      Stardust
      Oh wow, glad to hear he recovered so well! And aww, well, I'm sure he appreciates the company then =].
    16. Garxena
      Garxena
      HAHA! You don't have to join if you don't want to. ^^ There's a buttload of people in right now. But one person, with three characters, hasn't posted once; so I'm thinking of kickin' 'em out.
    17. Garxena
      Garxena
      Harry's not in it, yes. There is no new "Dark Lord" necessarily, but there are still those who think like him. The OCC thread is here and the RP is here. Clicky the linkies and enjoy!
    18. Stardust
      Stardust
      Oh my gosh that is awful! x: Sorry! Are they going to be okay? Dang, that is insane. o___o
    19. Stardust
      Stardust
      No problem =].

      And not much, really, lol. Hanging around. What about you?
    20. Garxena
      Garxena
      The only characters from the books that are involved in my RP are the ghosts. I'm being at ***** about that. It's ALL OC and none of them can be even remotely related to the books' character (including my own).
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Birthday:
    May 9, 1988 (Age: 36)
    Location:
    If I'm online, then I'm probably in front of the c
    Occupation:
    to get a new one :P
    I'm just loving life!

    Design, Games, anime, puzzles, writing, Super Smash Bros. Brawl (love that game to death!)

    Signature

    Two Zs are better than one!!!! XD

    [​IMG]